Two women and a man looking at document

Receptionsleder

Trives du med administrativt og koordinerende ansvar? Har du ledelseserfaring, et stort struktur-gen, og er et smil en naturlig del af din arbejdsuniform?

Drømmer du om en varieret hverdag med ”fart på” og højt serviceniveau? 

Så bliv en del af fællesskabet i de to fondes fælles administration, hvor din hjælpsomme natur bliver værdsat af dine kolleger. Her tager du og dine kollegaer i receptionen godt imod vores gæster samtidig med, at I løser administrative og praktiske ad hoc-opgaver i huset. Vores reception er åben mandag-fredag kl. 8.00-16.00.

Tag imod gæster og bliv støttefunktion for hele huset

Du bliver en del af vores fælles administration, hvor vi arbejder med økonomi & regnskab, IT, Compliance, HR, facility management m.m.

Som leder af receptionen bliver det din fornemste opgave at koordinere arbejdsdagen, varetage ledelsen af 3 medarbejdere i receptionen, sikre at der er taget hånd om alle opgaver, og sammen med dine kollegaer tage imod vores gæster, have styr på forplejning og have lokaler klar før og efter møder.

En vigtig og stor opgave bliver, i samarbejde med dine kollegaer i receptionen, at stå for organisering og koordinering af vores tilbageflytning til vores hovedsæde, der pt er under ombygning. Vi forventer at flytte tilbage på den anden side af sommerferien. 

Du vil referere til HR-chef Maiken Lindahl.

Receptionen varetager en bred vifte af ad hoc-administrative opgaver for kolleger i hele huset og herudover vil dine opgaver bl.a. være, at du:

  • Går forrest i at sætte tonen, stilen og kulturen i det vigtige møde med vores gæster og kollegaer
  • Er en vigtig del af den daglige support til medarbejderne i fondene
  • Besvarer opkald og tager imod beskeder, som du giver videre til rette vedkommende
  • Har personaleansvar for 3 medarbejdere i receptionen, herunder 2 piccoloer/piccoliner
  • Dækker pænt op til møder i tæt samarbejde med kantinen – og sørger for afrydning
  • Er opmærksom på husets behov – du er opsøgende og ser, hvor teamet kan hjælpe med at løfte opgaver på tværs
  • Indgår i samarbejde med vores kantine og øvrige servicefunktioner i huset.

Vi har brug for dig, der har ledelseserfaring, er servicemindet og har administrativt flair

Du trives og motiveres desuden af at give god service, er smilende, ordentlig og imødekommende, både overfor gæster og kolleger. Du er stolt, når du og dine kollegaer leverer opgaver i høj kvalitet og til tiden, og du har et godt overblik, og kan håndtere flere opgaver samtidig.

Herudover ser vi gerne, at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling og har dokumenteret erfaring med personaleledelse og administrative opgaver
  • Er opsøgende i din arbejdstilgang og ser, hvor du kan gøre dig nyttig
  • Taler og skriver dansk og engelsk – vi har mange internationale gæster
  • Er stabil og engageret med gode samarbejdsevner
  • Kan prioritere opgaver og komme i mål med opgaverne
  • Har en systematisk og struktureret tilgang til din opgaver

Vi er klar til at byde dig velkommen

Når du træder ind på vores kontor i Søborg, bliver du en del af vores fællessekretariat med omkring 70 medarbejdere. Medio 2025 flytter vi til vores nyrenoverede og topmoderne domicil på Tobaksvejen 10.

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link og senest tirsdag den 
15. april 2025. 

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøg nu

Application deadline
Apply